Donatie

Om het werk van de stichting te kunnen continueren is de stichting afhankelijk van de gaven van donateurs. Wij zijn diegenen die ons nu al meer dan 25 jaar met kleine en soms ook zeer grote bijdragen ondersteunen zeer dankbaar. Zij komen uit heel de r.k. kerkgemeenschap: van orden en congregaties, van priesters en pastorale werk(st)ers, maar ook van gelovigen die ons incidenteel of via periodieke schenkingen en legaten bedenken.

Om ook in de toekomst studenten te kunnen ondersteunen, is de stichting alert op het vinden van nieuwe donateurs. Indien u ons bij het zoeken hiervan behulpzaam zou kunnen zijn, staan wij graag open voor uw suggesties. Ook uw bijdrage is van harte welkom.

Banknummer NL28 INGB 0000 5756 96 t.n.v. LJ Maria Stichting

Statutaire vestigingsplaats: Rotterdam

Ingeschreven in de KvK onder nummer 41129842

jaarverslag

• Jaarverslag 2011
  • Jaarverslag 2012
  • Jaarverslag 2013
  • Jaarverslag 2014
  • Jaarverslag 2015
  • Jaarverslag 2016
  • Verkorte staat van baten en lasten van 2011/2012
  • Verkorte staat van baten en lasten van 2013/2014
  • Verkorte staat van baten en lasten van 2014/2015
  • Bericht van de penningmeester over 2016
  • periodieke giften

Het is goed te weten dat giften aan ANBI-organisaties zoals de de L.J. Mariastichting onder bepaalde voorwaarden volledig fiscaal aftrekbaar zijn. Mocht u van deze mogelijkheid willen gebruikmaken dient u een overeenkomst met de L.J. Mariastichting te sluiten volgens het daartoe geformuleerde model van de Belastingdienst. In dat geval verbindt u zich eraan minimaal vijf jaar een vast bedrag te schenken. Uw gift is dan volledig aftrekbaar en wordt er dus geen drempel of maximum gehanteerd. De formulieren vind u op www.belastingdienst onder ‘overeenkomst periodieke gift in geld’. U kunt hierover ook contact opnemen met ons secretariaat.

C.A.M. van den Heuvel- van Maarseveen

Penningmeester